باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان

ورزش اسپینینگ یک راه خوب برای مصرف کالری و تقویت ماهیچه ها است. باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان عضوی از مجموعه باشگاه های بدنسازی حرفه ای اصفهان می باشند که در شرایط نور و موزیک مناسب برای ایجاد یک محیط پر انرژی، برگزار می گردد. مربی اسپینینگ، در تمامی مراحل این ورزش از جمله گرم کردن، دوی سرعت، صعود کردن و در انتها خنک کردن، ورزشکاران را راهنمایی می کند و به شما در کنترل نیروی خود برای پدال زدن روی دوچرخه کمک می کند.

اسپینینگ در سال 1980 بوسیله یک مربی به نام Johnaten بوجود آمد. وی مجموعه ای از تمرینات با تاثیر از المان های اصلی ورزشکاران برای عامه مردم در همه سطوح آمادگی جسمانی، فراهم آورد و تمام این تلاش ها منجر به پدید آمدن برنامه های گروهی و پر انرژ‍ی باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان با همراه شدن افراد مختلف با یکدیگر و ایجاد یک تصویر خلاق با هماهنگی کامل بدن و ذهن است که همه سنین را با هر توانایی که داشته باشند با خود همراه می کند.

این رشته بوسیله دوچرخه سواران حرفه ای مخصوصا دوچرخه سوارانی که در کوهستان مجبور بودند ساعتها سواری کنند و چرخ بزنند طراحی شد، تا بدن خود را آماده کنند و بتوانند ساعتها در کوهستان دوام بیاورند و امروزه به شکل ساده تر تبدیل به ورزشی همگانی در باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان شد که در حفظ سلامتی و داشتن اندامی متناسب به خانم هایی که به سلامت خود اهمیت می دهند، یاری برساند.

اما در کلاس های باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان چه اتفاقی می افتد؟

یک کلاس ورزشی پر از دوچرخه های اسپینینگ که ورزشکاران بر روی آنها به شدت در حال پدال زدن هستند. رقص نور و موزیک، کاملاً فضای سالن را پر کرده و مربی روی دوچرخه، بوسیله یک هِدسِت در حال راهنمایی ورزشکاران می باشد.
نکته اصلی این ورزش در این است که ورزشکاران آنقدر پدال می زنند تا خیس عرق شوند. اگر به ورزش های گروهی علاقمندید، اسپینینگ ورزشی مناسب برای شماست! زیرا ورزشکاران بصورت گروهی در آن شرکت کرده و بطور معمول بین ۳۰ الی ۷۵ دقیقه بطول می انجامد. کلاس های باشگاه اسپینینگ بانوان، به وسیله مربی ورزشی در مراحل مختلف آن هدایت و رهبری می شود، از گرم کردن گرفته تا مراحل سخت و در پایان خنک کردن.

راه های موثر افزایش بازدهی در باشگاه اسپینینگ بانوان

– آهنگ و تعداد پدال زدن
–  تنظیم افزایش مقاومت پدال در برابر فشار ورزشکار. مقاومت یا دنده ی دوچرخه که می تواند به طور مداوم در سراسر کلاس تنظیم شود تا پدال زدن (رکاب زدن) ساده تر یا مشکل تر باشد

_ یک مربی خوب مطمئنا شما را تشویق می کند و انگیزه می دهد تا خودتان را بیشتر تحت فشار قرار دهید
–موقعیت قرارگیری ورزشکار می تواند به صورت نشسته یا ایستاده بر روی دوچرخه باشد. از طریق موقعیت بدنی و نشستن، یا پدال، ارتفاع زین (محل نشستن روی دوچرخه) و یا افزایش یا کاهش ارتفاع دسته های دوچرخه می توان به بازدهی بیشتری رسید

­

اما چرا بسیاری از بانوان به دنبال باشگاه اسپینینگ بانوان می گردند؟ تفاوت این ورزش و مزیت های آن چیست؟
۱- اسپینینگ پاها را قوی می کند:
استفاده از دوچرخه، بدون تحمل فشار خاصی، سبب تقویت ماهیچه های پا و عضلات ران، باسن و تاندون ها می شود. بالاخص برای بانوانی که به نسبت آقایان بیشتر به دنبال تقویت عضلانی پاها هستند، توصیه می شود انتخاب یک باشگاه اسپینینگ بانوان بهترین راه حل برای شماست.
۲- اسپینینگ سبب بهبود چربی سوزی می گردد:
سوختن چربی ها زمانی اتفاق می افتد که ضربان قلب به ۶۵ الی ۷۵ درصد از حداکثر ممکن برسد. شما می توانید تعداد ضربان قلب خود را بصورت دستی و یا با استفاده از مانیتور موجود در دوچرخه های کلاس ورزش اندازه گیری نمایید. با اندازه گیری صحیح ضربان قلب و با کمک مربی حرفه ای، می توان از دوچرخه برای کاهش چاقی های موضعی و در نتیجه کاهش وزن بهره برد. بر روی دوچرخه های اسپینینگ به راحتی می توانید با حفظ شرایط، تنها در 20 دقیقه به چربی سوزی لازم به نسبت اندام خود برسید.
۳- اسپینینگ باعث بهبود عملکرد قلبی-عروقی می گردد:
قلب و شُش، سیستم قلبی-عروقی را تشکیل می دهند و اسپینینگ عملکرد آنها را ارتقاء می دهد. این به معنای بهبود گردش خون، و در نتیجه اکسیژن رسانی مطلوبتر به بافت های بدن می باشد. سطح تناسب اندام شما وابسته به عملکرد سیستم قلبی-عروقی است. همزمان با افزایش زمان تمرین با دوچرخه علاوه بر تناسب اندام شما، سیستم قلبی-عروقی و سلامت اندام نیز بهبود می یابند.
۴- اسپینینگ یک ورزش برای تحمل وزن (بار) نیست پس خطر آسیب دیدگی در آن کاهش می یابد:
مزیت دیگر دوچرخه این است که یک ورزش عدم تحمل وزن محسوب می گردد. بنابراین اگر در انتخاب ورزش مناسب با توجه به شرایط خاص بدن خود هستید و نمی خواهید فشار زیادی را روی مفاصل خود متحمل گردید اسپینینگ را امتحان کنید!  “نشستن فعال” در اسپینینگ سبب کاهش فشار بر روی مفاصل شده و خطر آسیب دیدگی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

معرفی باشگاه اسپینینگ بانوان اصفهان

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

  • کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
  • کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
  • کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
  • کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
  • کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
  • کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
  • کلاس فت برن بانوان در اصفهان
  • کلاس کومبو بانوان در اصفهان
  • کلاس یوگا بانوان در اصفهان
  • کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.

در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

آدرس:

اصفهان، مرداویج، خیابان شیخ کلینی، نبش استقلال جنوبی، پلاک 102

شماره تماس:

36686357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *