باشگاه باراوسل بانوان اصفهان

ورزش باراسل ابتدا در کشور فرانسه پایه گذاری شد و هم اکنون افراد زیادی به این ورزش زیبا و موثر علاقمند هستند . این ورزش در واقع حرکات پا در رقص باله به صورت نشسته و یا خوابیده بر روی زمین است که باعث لاغری و فرم دهی به عضلات شکم، باسن و پا می شود  به همین دلیل باشگاه باراوسل بانوان از جمله پرطرفدار ترین مکان ها برای تناسب اندام بانوان می باشندنحوه پیدایش ورزش محبوب در باشگاه باراوسل بانوان اصفهانباراوسل در واقع زاییده انتقال حرکات و تمرینات باله از حالت ایستاده به حالت افقی و روی زمین است. نام این ورزش فرانسوی هم به خوبی گویای همین مطلب است.

(میله) = Barre

(زمین) = Sol

خانم هنگامه امیدی به نکات جالبی درباره این رشته اشاره کرده اند:

باراوسل علاوه بر به دست آوردن تناسب اندام و کم کردن سایز بدن، در برخی موارد جایگزین مناسبی برای فیزیوتراپی است و بسیاری از افرادی که این ورزش را انجام داده اند، پس از مدتی متوجه کاهش درد در نواحی مختلف بدن به ویژه شانه، گردن، ستون فقرات، کمر و زانوهای خود شدند.

ورزش باراوسل در باشگاه باراوسل بانوان اصفهان

باراوسل عبارتست از بخشی از تمرینات باله شامل حرکات قدرتی-کششی که به صورت مداوم بر روی عضلات نزدیک شونده و دور شونده کار می کند. به دلیل تداوم حرکات تعبیر تمرین استقامتی نیز می تواند از آن کرد. تمرینات باراوسل باعث افزایش انعطاف پذیری، کاهش سایز و تناسب اندام میشود.

نکته جالب این ورزش گروهی بودن آن است، زیرا تلاش ورزشکاران برای هماهنگ شدن با دیگران و با ریتم موسیقی به هنگام انجام حرکات باعث بهتر انجام شدن آنها و البته بالا بردن تمرکز است. گفتنی است هر حرکت حتی کوچکترین آنها به دلیل درگیر کردن همزمان چندین عضله انرژی و کالری بسیار زیادی را مصرف می کند. به صورتی که در روزهای اول شروع این ورزش فرد ممکن است خستگی و درد زیادی در ماهیچه های خود احساس کند. برای انجام این ورزش برخلاف باله نیازی به داشتن بدن نرم و سن کم نیست، افراد در هر سن و هر وضعیت بدنی می توانند آن را انجام دهند.

طی آمارگیری هایی که از مراکز باشگاه باراوسل بانوان اصفهان با سایر باشگاه ها انجام شده است، افرادی که باراسل را بیش از ۶ ماه ادامه داده اند از نشاط روحی و جسمی مناسبی بهره مند شده اند و حاضر به جابجایی این رشته با دیگر رشته ها نمی باشند.

 

لباس مناسب در باشگاه باراوسل بانوان اصفهان

1.جوراب: با هدف تسهیل گردش و حرکات پاشنه روی زمین در تمرینات الزامی است

2.گتر: نوعی ساق کاموایی است که به منظور محافظت از زانو و ساق پا و کمک به حرکت پا روی زمین در تمرینات الزامی است

3.شلوار ورزش استرچ: برای گرم نگه داشتن عضلات ران

4.تاپ ورزشی/ بادی: برای پوشش و گرم نگه داشتن بالا تنه

5.حوله: مورد استفاده در دراز کشیدن روی زمین به پشت و روی شکم

معرفی باشگاه باراوسل بانوان اصفهان

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

  • کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
  • کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
  • کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
  • کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
  • کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
  • کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
  • کلاس فت برن بانوان در اصفهان
  • کلاس کومبو بانوان در اصفهان
  • کلاس یوگا بانوان در اصفهان
  • کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.

در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *