بهترین باشگاه کومبو اصفهان

بهترین باشگاه کومبو اصفهان

اگر به سطح ثابتی از آمادگی بدنی رسیده اید یا از تمرینات سنتی خسته شده­‌اید، پس بهتر است بهترین باشگاه کومبو اصفهان را انتخاب کرده و تمرینات ترکیبی را شروع کنید!

 

تمرینات ترکیبی در بهترین باشگاه کومبو اصفهان

این روش که گاهاً combo نیز نامیده می­‌شود یک سری تمرینات ورزشی هستند که به صورت چرخشی بدون استراحت بین تمرینات انجام می­‌شود. تفاوت کلیدی بین تمرین سنتی چرخشی و تمرین ترکیبی این است که در روش سنتی ورزشکار از یک دستگاه به دستگاه دیگر یا از یک ایستگاه تا ایستگاه دیگر جابجا شود اما در تمرینات ترکیبی، ورزشکار در یک مکان ثابت با تجهیزاتی ساده برای تمام حرکات، تمرین می­‌کند.

بر اساس طراحی تمرین ترکیبی در بهترین باشگاه کومبو اصفهان ، این روش شامل تمرینات بزرگ که در برگیرنده عضلات بزرگ است، می­‌باشد. تمرینات ترکیبی شامل تمرینات انفجاری پلایومتریک با تمرینات قدرتی برای خلق تمرینی چالش برانگیز و کامل است.

چرا از تمرینات ترکیبی در بهترین باشگاه کومبو اصفهان استفاده میشود؟

فواید تمرینات ترکیبی، تمریناتی که در آن واحد گروه­‌های عضلانی زیادی را درگیر می­‌کنند، به خوبی تشریح شده‌­اند. به دلیل اینکه این روش الیاف عضلانی زیادی نسبت به تمرینات تکی را درگیر می­‌کنند، مقدار سوخت و کالری که بدن برای سوزاندن نیاز دارد را افزایش می­‌دهد.

برای توضیح این نظر، حرکت اسکوات و جلو بازو را با هم مقایسه کنید. در حرکت اسکوات نه تنها عضلات پشت و شکم درگیر می­‌شوند بلکه وزنه بر عضلات بزرگ پاها تمرکز می­‌کند. از طرف دیگر در حرکت جلو بازو تمرکز فقط بر عضلات دو سر بازویی است که در مقایسه هم خیلی کوچک‌­تر از عضلات اندام تحتانی هستند. فواید عالی اجرای یک تمرین کل بدن و کاردیو با حمل یک وزنه 100 پوندی به اطراف را تصور کنید. نه تنها باعث توسعه سلامتی قلبی عروقی خواهد شد بلکه باعث حفظ و ارتقای قدرت می­‌شود و همچنین سوزاندن کالری را به اوج رسانده و به وضعیت مطلوب  EPOC دست می­‌یابد.

مصرف انرژی اضافی بعد از تمرین (EPOC) به معنی مصرف کالری بعد از پایان ورزش است. در این وضعیت سوخت و سازی، بدن به خوبی به سوزاندن کالری بعد از پایان یافتن تمرینات ادامه می­‌دهد. بعد از انجام یک تمرین سنتی،  EPOC تنها چند ساعت ادامه دارد اما بعد از تمرینات ترکیبی EPOC تا 24 ساعت طول خواهد کشید.

برخی از فواید تمرینات ترکیبی به اختصار آورده شده‌­اند :

  • یک تمرین چالش برانگیز برای سیستم قلبی عروقی است.
  • قدرت و حجم عضلانی شما را حفظ می­‌کند.
  • سوخت و ساز بدن را تا 24 ساعت بعد از تمرین بالا نگه می­‌دارد.
  • توان انفجاری را بالا می­‌برد

چه زمانی باید از تمرین ترکیبی استفاده کنید؟

برنامه های بهترین باشگاه کومبو اصفهان مانند دیگر باشگاه ها محدودیت خاص خود را دارد. این روش حجم عضلانی یا استقامت شما را بالا نمی­‌برد. پس اگر هدف تمرینی شما افزایش حجم عضلانی و بالا بردن استقامت است پس باید برنامه تمرینی دیگری انتخاب کنید.

بهترین باشگاه کومبو اصفهان یک تمرین کاردیو مؤثر، با حفظ حجم عضلانی مخصوص به اندام شما، ارائه می کند. به جای دویدن بر روی تردمیل، این تمرینات را با تمرینات HIIT  ترکیب کنید. به دلیل کسب نتیجه زیاد در زمان کم، این روش در مواقعی که زمان کوتاهی برای تمرین در اختیار دارید عالی است. نتایج تحقیقات حاکی از آن است که این روش تمرینی قادر به افزایش عملکرد ورزشکار است. مخصوصاً اگر ورزش تخصصی شامل پرش‌­ها و دویدن سرعتی کوتاه باشد.

 

معرفی بهترین باشگاه کومبو اصفهان

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

  • کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
  • کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
  • کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
  • کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
  • کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
  • کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
  • کلاس فت برن بانوان در اصفهان
  • کلاس کومبو بانوان در اصفهان
  • کلاس یوگا بانوان در اصفهان
  • کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.

در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

آدرس:

اصفهان، مرداویج، خیابان شیخ کلینی، نبش استقلال جنوبی، پلاک 102

شماره تماس:

36686357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *