تمرین با بند تی آر ایکس در باشگاهTRX بانوان اصفهان

TRX برای اولین بار در نیروی دریایی مورد استفاده قرار گرفت که از گرانش و وزن خود برای انجام صدها تمرین استفاده می کند. شما به طور همزمان قدرت، تعادل، انعطاف پذیری و ثبات هسته را ایجاد خواهید کرد. شما می توانید هر چقدر می خواهید خود را در هر تمرین در باشگاهTRX  بانوان اصفهان کنترل کنید. آیا می خواهید یک حرکت را به چالش بکشید؟ به سادگی زاویه بدن خود را برای اضافه کردن مقاومت تنظیم کنید. به طور مشابه، زاویه را کاهش دهید تا حرکت کمی ساده تر شود. در حال حاضر این یک تمرین سفارشی است!

این سه حرف TRX به معنای « مقاومت کامل بدن» است. با ورزش تی آر ایکس همیشه بدن شما در حال رشد است و یک ورزش فوق العاده ی برای عضلات کل بدن است. امکانات و انعطاف پذیری بی حد و مرز با آموزش  TRX در باشگاهTRX  بانوان اصفهان  این امکان را می دهد که بدن و عضلات خود را به چالش بکشید و آن ها را قوی کرده و فرم بدهید. بیش از ۳۰۰ تمرین مختلف، آموزش مؤثری را فراهم می کنند تا قوی شوید و به همین نسبت مفاصل شما نیز بهتر از همیشه انجام وظیفه می کند. TRX بدن را تقویت می کند و از صدمات احتمالی حین تمرین و بیرون از باشگاه جلوگیری می کند چون بدن شما آمادگی خوبی کسب کرده است و قوی تر از همیشه خواهید شد. برای تمرین با TRX شما فقط نیاز به یک باشگاه خوب مثل پرداد، یک مربی، بدن تان و گرانش زمین دارید.

فواید و مزایای ورزش تی آر ایکس در باشگاهTRX  بانوان اصفهان

  • یک تمرین سریع و موثر در تمام بدن را ارائه می دهد
  • انعطاف پذیری را افزایش می دهد
  • کمک می کند تا تمرکز قوی داشته باشید
  • استقامت عضلانی را افزایش می دهد

مردم از تمام سطوح آمادگی جسمانی و تناسب اندام، از ورزشکار مبتدی تا حرفه ای از این ورزش بهره مند می شوند

  • باشگاهTRX بانوان اصفهان برای چه کسانی مفید است؟

تی آر ایکس برای همه مفید است. اگر به ورزش های قدرتی علاقه دارید حتما تی آر ایکس را امتحان کنید. به قول معروف: با TRX بدن خود را تراشیده کنید. شما با انجام تمرینات TRX به مرور زمان بدنی خوش فرم و زیبا خواهید داشت.

 

ورزش کردن در باشگاهTRX  بانوان اصفهان چگونه باعث لاغری بدن می‌شود؟

یکی از سوالات مهمی که بسیاری به دنبال آن هستند، این است که تی آر ایکسه باشگاهTRX  بانوان اصفهان چگونه باعث لاغری بدن می‌شود؟ اکثر کسانی که این ورزش را انجام می‌دهند پس از گذشت ۲ تا ۳ ماه از تاثیراتی که این ورزش روی تناسب اندامشان گذاشته، شگفت‌زده می‌شوند. تمرکز اصلی این ورزش روی اندام‌های میانی بدن است. وقتی ماهیچه‌های میانی بدن شروع به فعالیت کردند، سایر ماهیچه‌ها را هم با خود همراه می‌کنند. وقتی فشار کافی روی ماهیچه‌ها وارد شد، عضلات بدن شروع به سوختن چربی می‌کنند و در نتیجه در ناحیه کمر، شکم، داخل ران، بازو و دیگر اندام‌ها، چربی سوزی رخ می‌دهد. بنابراین پس از مدتی شاهد سفت شدن اندام میانی و بازوها و ران می‌شوید. بهترین روش برای نتیجه گیری و رسیدن به تناسب اندام، ادغام این ورزش با ورزشی مانند یوگا یا پیلاتس است. با این روش به راحتی به تناسب اندام مورد نظر خود می‌رسید.

 

معایب TRX

در مقابل بسیاری معتقد هستند که این احتمال وجود دارد که کش‌های تی آر ایکس به بدن آسیب وارد کند. کسانی قدرت بدنی ضعیفی دارند یا سابقه آسیب‌های مفصلی دارند، باید در قبال انجام این ورزش بسیار حساس باشند. کسانی که سابقه ورزش کردن ندارند بهتر است این ورزش را انجام ندهند و با ورزش‌های سبک شروع کنند و پس از دستیابی به قدرت بدنی مناسب به سراغ تی آر ایکس بروند.

اما اصلا نگران نباشید چون مربی های باشگاهTRX  بانوان اصفهان از حرفه ای ترین ها هستند و کاملا مراقب شما می باشند.

 

معرفی یکی از بهترین باشگاه های TRX بانوان اصفهان

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

  • کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
  • کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
  • کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
  • کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
  • کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
  • کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
  • کلاس فت برن بانوان در اصفهان
  • کلاس کومبو بانوان در اصفهان
  • کلاس یوگا بانوان در اصفهان
  • کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.

در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

آدرس:

اصفهان، مرداویج، خیابان شیخ کلینی، نبش استقلال جنوبی، پلاک 102

شماره تماس:

36686357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *