مزایای انجام ورزش های کششی در باشگاه ورزشی بانوان اصفهان

ورزش‌های ریلکسی و کششی مناسب‌ترین گزینه برای خانم‌ها هستندکه در باشگاه ورزشی بانوان اصفهان انجام میشود.  درحالی که این حرکات عضلات بدن خانم‌ها را تقویت می‌کنند، فشاری به هیچ یک از ارگان‌های بدن آنها نمی‌آورند. البته اگر فردی در ناحیه خاصی آسیب دیده باشد باید با مشورت پزشک متخصص و کارشناس ورزشی حرکات مناسب را تعیین کند. در دوره بارداری ممکن است خانم‌ها بسته به شرایط جسمی خود برای انجام برخی حرکات محدودیت داشته باشند. اما به طور کلی، یوگا و دیگر ورزش‌های کششی نه تنها به آرامش ذهن خانم‌ها کمک می‌کنند بلکه سلامت و قدرت عضلانی را هم برای‌شان به ارمغان می‌آورند.

  • شما میتوانید با مراجعه به باشگاه ورزشی بانوان اصفهان تمامی ورزش های کششی را در محیطی کاملا زنانه ، زیبا و آرامش بخش انجام دهید و با بهترین روش ها به اندامی زیبا برسید.

چربی سوزی

ایروبیک و ورزش های قدرتی وقتی با رژیم غذایی کم کالری ترکیب شود، منجر به کاهش وزن خواهد شد. رژیم غذایی بدون ورزش ممکن است علاوه بر کاهش چربی بدن، منجر به از بین رفتن ماهیچه ها هم شود. اما رژیم غذایی به همراه ایروبیک نه تنها چربی سوزی می کند، بلکه ماهیچه سازی هم می کند. با این روش ممکن است وزن کمتری کم کنید اما از آنجا که بافت های ماهیچه ای کالری بیشتری نسبت به بافت های چربی می سوزانند، این کاهش وزن بادوام تر خواهد بود.

  • بهترین کار این است که در باشگاه ورزشی بانوان اصفهان به ورزش بپردازیم تا وقتمان حدر نرود و ورزشی اصولی و بدون آسیب را انجام دهیم.

افزایش سلامت قلب

بااینکه علائم بیماری های قلبی تا میانسالی ظاهر نمی شود، اما شروع این بیماری ها ممکن است از دوره ی نوجوانی آغاز شود. ورزش کردن هفته ای سه مرتبه به مدت 20 تا 30 دقیقه از بروز چنین بیماری هایی تاحد ممکن جلوگیری می کند. درواقع ورزش منظم در باشگاه ورزشی بانوان اصفهان  باعث تقویت قلب شده و باعث می شود خون بیشتری در بدن جریان پیدا کند. از طرف دیگر، ورزش ایروبیک میزان فشار خون و کلسترول را نیز پایین می آورد.

ارتقاء ویژگی های ورزشکاری در باشگاه ورزشی بانوان اصفهان

بدنسازی و ورزش باعث می شود عضلات شما هماهنگی بیشتری پیدا کنند، و قدرت، انعطاف پذیری و استقامت بدنتان افزایش یابد. از آنجا که این ویژگی ها عملکردهای ورزشی شما را بهبود خواهند بخشید، بروز مصدومیت های ورزشی را هم کمتر خواهد کرد: عضلات سخت تر و نیرومندتر کمتر دچار گرفتگی و کشیدگی می شود.

  • قرارگرفتن نادرست و ضعیف حین ورزش می تواند یکی از مهمترین علل بروز مصدومیت های ورزشی باشد. داشتن حالت و ژست صحیح هنگام ورزش علاوه بر زیباتر کردن و شکل دادن به اندام شما، عضلاتتان را هم تقویت می کند.
  • با رفتن به باشگاهی که در آنجا کادری با تجربه و حرفه ای دارد ، مانند باشگاه ورزشی بانوان اصفهان میتوانید بدون هیچ گونه مصدومیتی با خیال راحت ورزش کنید.

 

معرفی بهترین باشگاه ورزشی بانوان اصفهان

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

  • کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
  • کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
  • کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
  • کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
  • کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
  • کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
  • کلاس فت برن بانوان در اصفهان
  • کلاس کومبو بانوان در اصفهان
  • کلاس یوگا بانوان در اصفهان
  • کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.

در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

آدرس:

اصفهان، مرداویج، خیابان شیخ کلینی، نبش استقلال جنوبی، پلاک 102

شماره تماس:

36686357

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *