معرفی سالن ماساژ اصفهان با انواع ماساژ

در این مقاله تصمیم داریم راجع به فواید ماساژ صحبت کنیم. این روزها درباره ماساژ فراوان صحبت می‌شود. بسیاری از افراد به دنبال یک سالن ماساژ در اصفهان هستند تا بعد از یک روز پرکار و پرتلاش خستگی را از بدنشان بیرون کنند. با ما همراه باشید.

 

ماساژ چیست؟

ماساژ اصطلاح کلی برای مجموع حرکت ها برای فشار دادن، لمس کردن و اصطکاک دست با پوست، عضلات، تاندون ها و رباط هاست. ماساژ ممکن است از یک نوازش کوچک تا یک فشار قوی گسترده باشد. شما می توانید با مراجعه به یک سالن ماساژ در اصفهان از بین انواع ماساژهای موجود، ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ماساژ بدن معمولاً به عنوان بخشی از طب جایگزین و مکمل در نظر گرفته می‌شود. در واقع ماساژ و ماساژ درمانی یک روش قدیمی برای تسکین دردهایی مختلف است. ماساژ می تواند دردهایی مانند مانند، درد مفاصل، عضلات و اعصاب پایین کمر، گردن، سر درد و به طور کلی تمام دردهایی که در نواحی عضلانی و عصبی بدن وجود دارد، را تسکین داده یا رفع کند.
به همین دلیل وقتی به یک سالن ماساژ در اصفهان می روید میبینید که از ماساژ به عنوان معجزه و تسریع دهنده مراحل درمان یا می کنند. علت آن این است که بدن انسان در اثر ماساژ، به طور طبیعی سروتونین تولید می‌کند. این ماده شیمیایی خاصیت تسکین دهنده دارد.
یکی از عوامل اصلی تشدید کننده درد در بدن کمبود خواب عمیق است. ماساژدرمانی می تواند باعث افزایش کیفیت خواب شود. در نتیجه بیمار با خواب عمیق و با کیفیت، درد کمتری را تحمل می کند.

انواع ماساژ و فواید ماساژ

طبق پژوهش‌های محققان، ماساژدرمانی عارضه‌هایی مانند: اضطراب، سردرد، سندروم درد میوفاسیال، آسیب‌دیدگی یا کشیدگی بافت نرم، آسیب‌های ورزشی، درد مفاصل گیجگاهی-فکی و سندرم درد اسکلتی-عضلانی را بهبود می بخشد.
همچنین اگر در یک سالن ماساژ در اصفهان ماساژ حرفه ای بگیرید، علاوه بر این خاصیت های درمانی، احساس راحتی، آرامش و آسایش خواهید کرد. این مساله یکی از مزایای لذت‌بخش ماساژ می‌باشد.
ماساژ بدن علاوه بر کاهش درد، باعث کاهش اضطراب و بهبود کیفیت زندگی را نیز می شود.

 

انواع مختلف ماساژ در سالن ماساژ در اصفهان

ماساژ سوئدی:

یک نوع ملایم از ماساژ که با استفاده از حرکات طولانی، مالش، حرکات دایره ای عمقی و ضربه زدن شروع به شل کردن عضلات و انرژی دادن به فرد می کند.

ماساژ معیق:

یک سری حرکات آهسته و طولانی که اثرات عمقی روی ضربات و آسیب های عضلانی دارند. این نوع ماساژ معمولا برای آسیب های عضلانی استفاده می شود.

ماساژ ورزشی:

یکی از انواع ماساژ هایی که در سالن ماساژ در اصفهان ارائه می شود. این ماساژ شبیه به ماساژ سوئدی است و ورزشکاران از آن برای جلوگیری از آسیب یا کاهش درد استفاده می کنند.

ماساژ نقاط ماشه ای:

این ماساژ برای آزاد کردن و منبسط کردن عضلات در برخی نقاط بدن که معمولا در اثر استفاده زیاد عضلات جمع می شوند استفاده می شود.

 

مزایای ماساژ

 

اگر تا به جال به یک سالن ماساژ در اصفهان رفته باشید حتما شنیده اید که ماساژ درمانی مزایای بسیاری برای درمان تعداد زیادی از مشکلات پزشکی دارد. همچنین ماساژ می تواند در موارد زیر نیز بسیار موثر باشد:

– بهبود و کاهش اضطراب
– بهبود اختلالات گوارشی
– فیبرومیالژیا
– بهبود و درمان سردرد
– بهبود بی خوابی مربوط به استرس
– سندروم درد میوفاسیال
– بهبود صدمات بافتی
– بهبود و درمان آسیب های ورزشی
– تسکین دردهای گیجگاهی

علاوه بر جنبه ی پزشکی ، برخی مردم تنها به خاطر حس آرامش و راحتی و لذتی که به آن ها می دهد به سالن ماساژ در اصفهان مراجعه می کنند.

 

خطرات ناشی از ماساژ

اکثر مردم می توانند ماساژ را امتحان کنند اما اگر شما موارد و مشکلات زیر را دارید ماساژ می تواند برای شما موثر نباشد و حتی ضرر و زیان در پی داشته باشد.

 

انتخاب یک ماساژور و سالن ماساژ در اصفهان

 

در ایران ماسورها برای کار به مجوز های خاصی نیاز دارند برای کار دارند. شما می توانید در ابتدا آن را ببینید و سپس درمان را شروع کنید.

 

معرفی یک سالن ماساژ در اصفهان

 

باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، برگزار کننده انواع کلاس های ورزشی برای بانوان همچون:

•کلاس اسپینینگ بانوان در اصفهان
• کلاس فیتنس بانوان در اصفهان
• کلاس تی آر ایکس بانوان در اصفهان
• کلاس برایتونیک بانوان در اصفهان
• کلاس حرکات اصلاحی بانوان در اصفهان
• کلاس باراوسل بانوان در اصفهان
• کلاس فت برن بانوان در اصفهان
• کلاس کومبو بانوان در اصفهان
• کلاس یوگا بانوان در اصفهان
• کلاس پیلاتس بانوان در اصفهان

و همچنین ارائه دهنده انواع ماساژ برای خانم ها در اصفهان ، بهترین همراه در راه سلامتی شماست.
در باشگاه ورزشی نیلوفر سفید زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص، با دریافت مشاوره تخصصی برای لاغری در مسیر لاغری سریع و بدون بازگشت گام بردارید. ما با متدی بی نظیر درکنار ورزش های مناسب برای شرایط جسمی و سنی شما، شما را برای دست یابی به لاغری سریع و بدون بازگشت و اندام ایده آل راهنمایی خواهیم کرد.

آدرس:
اصفهان، مرداویج، خیابان شیخ کلینی، نبش استقلال جنوبی، پلاک 102
شماره تماس:
36686357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *