چربی سوزی در باشگاه فت برن بانوان اصفهان

در دنیای ماشینی امروز که کم تحرکی و غذاهای چرب در آن پررنگ است حفظ تناسب اندام، کاهش وزن و فرم دهی به بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار است مواردی که در باشگاه فت برن بانوان اصفهان بدان پرداخته می شود.

از ترس تا رویا

شاید خیلی ها از ترس سخت بودن ورزش یا هزینه های گزاف باشگاه های ورزشی یا وسایل آن کمتر سودای خوش اندامی را در سر بپرورانند، اما در باشگاه فت برن بانوان اصفهان می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. اضافه وزن و چاقی برای بسیاری از خانم‌ها یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود و بسیاری از خانم‌ها به دنبال کاهش وزن خود  هستند.  با حضور در باشگاه فت برن دیگر خلاص شدن از چربی شکمی بسیار سخت و طاقت فرسا نیست. داشتن شکم بزرگ نه تنها جذابیت را از فرد می گیرد، بلکه برای سلامت بدن حتی از چاقی نیز مضرتر است. چربی شکمی خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی-عروقی، سرطان های خاص و حتی مرگ و میر را افزایش می دهد..

وضعیت سلول های چربی

در گذشته نه چندان دور قابل قبول‌ترین روش برای کاهش وزن کاردیوی (هر فعالیتی که ضربان قلب شما را تا ۵۰ الی ۷۵٪ ماکسیمم ضربان قلبتان افزایش دهد) کم شدت بود ولی حالا می توانید با جدید ترین روش علمی وزن خود را کاهش دهید.  قبل از اینکه برای سوزاندن چربی در باشگاه فت برن بانوان اصفهان ثبت نام کنید بد نیست بدانید سلول‌های چربی در موارد زیر احتمال افزایش بیشتری دارند:  در اواخر دوران کودکی و اوایل دوران بلوغ،  در دوران بارداری، در دوران بزرگسالی وقتی که شخص، اضافه وزن زیادی دارد البته بعضی از افراد به طور ژنتیکی مستعد داشتن سلول‌های چربی بیشتری نسبت به دیگران هستند. نکته مهمتر اینکه زنان هم نسبت به مردان سلول‌های چربی بیشتری دارند؛ یک نوزاد به‌طور میانگین حدود ۵ تا ۶ میلیارد سلول چربی دارد. سلول‌هایی بدون چربی، همان چیزی است که شما برای داشتن اندامی زیبا و عضلانی، به‌دنبالش هستید و در باشگاه فت برن بانوان اصفهان به آن دست خواهید یافت. در گذشته این باور وجود داشت که تعداد سلول‌های چربی در بزرگسالی افزایش پیدا نمی‌کند و تنها اندازه‌ این سلول‌ها بزرگ‌تر می‌شود. اما اکنون می‌دانیم که سلول‌های چربی هم از نظر اندازه و سایز (هیپرتروفی) و هم از نظر تعداد (هایپرپلازی) افزایش پیدا می‌کنند.

در باشگاه فت برن تعداد سولهای چربی خود را به تعادل خواهید رساند. یک فرد بزرگسال که دچار اضافه وزن است، به‌طور میانگین حدود ۷۵ میلیارد سلول چربی دارد و افرادی هم که دچار چاقی مفرط هستند، حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد سلول چربی دارند. جِرم متوسط سلول‌های چربی یک فرد بزرگسال حدود ۰٫۶ میکروگرم است، اما این مقدار می‌تواند بین ۰٫۲ میکروگرم تا ۰٫۹ میکروگرم متغیر باشد. تعداد سلول‌های چربی فردی که اضافه وزن دارد، می‌تواند سه برابر سلول‌های چربی فردی با ساختار بدنی ایده‌آل باشد

لاغر به نظر رسیدن

چرا پس از باشگاه فت برن بانوان اصفهان لاغر به نظر می رسید؟ وقتی شما چربی بدن‌تان را از دست می‌دهید، سلول‌های چربی (که به آن‌ها آدیپوسیت (adipocyte) هم می‌گویند) جایی نمی‌روند یا برای سوزانده شدن وارد سلول عضله نمی‌شوند؛ بلکه دقیقاً سر جایشان یعنی روی عضله‌ها و زیر پوست ران، شکم، باسن، بازو‌ها و … می‌مانند. به همین دلیل است که وقتی چربی بدن‌تان زیاد است، عضله هایتان دیده نمی‌شوند. سلول‌های چربی بدن شما در ابتدا مانند یک انبار خالی هستند (زمانی که لاغر هستید)، ولی اگر انرژی‌ای که دریافت می‌کنید فراتر از حد نیازتان باشد، سلول‌های چربی شما پُر و مانند بادکنک، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، که تصویر جالبی نیست! بنابراین وقتی در باشگاه فت برن چربی سوزی روی می‌دهد، شما سلول‌های چربی‌تان را از دست نمی‌دهید بلکه در واقع آن‌ها را خالی می‌کنید.

افزایش مقاومت

در باشگاه فت برن مقاومت خود را افزایش دهید چرا که اگر می خواهید که بدن مقاومی داشته باشید ،باید تمرینات مقاومتی را در پیش گیرید تا استقامت. اگر فکر کرده اید که تنها ساعت ها دویدن روی تردمیل به شما کمک میکند که لاغر شوید،سخت در اشتباه هستید. اهداف تناسب اندام و مدیریت وزن شما هرچه که باشند، سوزاندن چربی بیشتر همواره می تواند چیز خوبی باشد. نیازی نیست از حداکثر توان خود استفاده کنید، اما می توانید با برخی تغییرات در تمرینات ورزشی در باشگاه فت برن بانوان اصفهان بدن را به یک دستگاه چربی سوز موثر و کارآمد تبدیل کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *